fredag 27. februar 2009

Ran!

Da har jeg akuratt blitt frastjaalet passet, kamera med 1000 bilder og visakort, pluss alle pengene. Jeg sitter naa paa dataen aa prover aa ringe ambassader og staesj. Har akuratt faat sperret kortet mitt. Ambassadene er derimot stengt fram til Mandag. Det tar en uke aa faa tilsent nytt pass fra Managua. Flyet mitt til Buenos Aires tar av paa onsdag. Det kan jeg ikke ta uten pass, saa maa prove aa faa avbestillt det. Ahhhh, det hele er litt haaplost akuratt naa!

Heldigvis har jeg Kaspar. Veit ikke hva jeg skulle gjort uten en kompis naa. Ellers er det utrolig kjipt med kameraet. Med backuppen var vi ikke kommet lenger enn fram til jul. Dermed har vi naa mista bilder for 2 maaneder. Penger og pass kan ordnes, men bildene er uvurderlige! utrolig kjipt for oss begge.

2 kommentarer:

Marie Helene sa...

Huff, så utrolig kjipt! Lykke til! Håper alt ordner seg :)

Anonym sa...

Kondolerer. Har vært med på noe liknende... fikk frastjålet filmkamera med en ukes roadtrip - uten at det kan sammenliknes.

Sympati - og lykke til!