tirsdag 25. september 2007

Litt praktisk informasjon

Jeg har faatt meg noe saa kult som safaricom, kenyansk simkort:D
Det kjedlige er at safaricom er ganske vrien ovenfor utenlandske nummere. Defor: hvis dere prover aa sende melding til meg, saa send til mitt vanlige nummer pluss retnignsnummert til kenya, +254. hvis dere faar svar fra et rart, lang nummer er det mitt kenyanske nummer (710576936).

Jeg kommer til aa skrive en del paa bloggen, men det blir mer utvalgte ting og hendelser. Hvis du vil vite mer om hvor jeg drar, hva jeg gjor, reisebeskrivelser osv, saa kan du godt skrive deg paa mailista mi. bare aa sende meg mailen din paa en eller annen maate.

Kenya ligger en time foran Norge.

1 kommentar:

Agnete sa...

Hvordan har dere det? Hva gjor dere? Skriv til meg! agnete_87@hotmail.com