søndag 12. august 2007

Parykkfest, avskjedsfest, bursdagsfest osv


Jeg var på bursdagsfest hos Siri i går. Hun hadde bursdag for 2 mnd siden, jeg har det om fem dager, så vi var litt usikker på hvem sin bursdagsfest det egentlig var...

Festen var fantstisk! "Kjøkken Siri m/familie (AS)" hadde gjort i stand de kosteligste retter og med stemning på topp kunne det ikke bli dårlig! Alt toppet seg med alle de utrolig fantastisk hysterisk morsomme parykkene som sirkulerte rundt på hodene til gjestene. Bilder kommer! watch out...

Men det var også avskjedsfest. Jeg drar til Rønningen i dag 0g jeg kommer til å SAVNE alle sammen:
Henning; kommer til å savne det lure smilet. Helene, kommer til å savne de koslige strandturene. HC, kommer til å savne humoren og de dypere samtalen. HA, kommer til å savne høytysken. Frobba, kommer til å savne å ikke høre "Gaza". Kine, kommer til å savne Cafèbesøkene. Bugge, kommer til å savne hobbyen. Stevie G, kommer til å savne movsa og G-nessen. Siri, kommer til å savne musikken ("Skapelsen" og parykkfestene). Jokke, kommer til å savne "kvalitetstiden" og araberkveldene. Nicco, kommer til å savne supernintendoen. Kalla, kommer til å savne praten (og røverne;)). Audun, kommer til å savne politikken. Jerome, kommer til å savne god-funken. Grimshave m/rema, kommer til å savne dere.
Kommer til å savne dere alle!

Ellers gleder jeg meg utrolig til dette året på Rønningen!
Peace

2 kommentarer:

Kine sa...

Vi savner deg Johannes! Møtes snart?

Anonym sa...

Ja, det må vi gjøre! Er jo i Oslo fram til 20.September, så bare å slå på tråden.